Elisa23 Nufinis miydi neydi ismi onu verdi doktor az önce fitili koydum ilkd efa fitil deniyorum bu arada hep sarı sarı geliyor aceba çok ileri koyamadimmi sanki hepsini dışarı atti
Ilkayy Elisa23 benimde öyle oluyordu bende kullandım hiç bir işe yaramadı. Enfeksiyon yüzünden 1 hafta hastanede yattım en iyisi antibiyotik
1_minik Elisa23 benim yanlış hatırlamıyorsam 20 ki haftalarda idrarda enfeksiyon çıkmıştı doktorum suya katılan ilaç verdi bi de vajinal fitil..mantarda olabilir diye şüphelendi sanırım…gece yatmadan fitili koyup uyudum ne kadar içinde kalırsa o kadar iyi….sabahları zaten akıntı gibi çıkıyor..sonraki ay tahlilde temiz çıkmıştı…5-6 tane filan fıçı sanırım fitil..bu arada bol su iç çamaşırını ütüle giy mümkünse geceleri hava alsın pamuklu çamaşır kullan…ben gece sadece iç çamaşırlarımla uyudum ki hava alsın diye…günlük ped vs kesinlikle kullanma…