Dilekcnkn Kaderkk Baby plus canyon aldım dolaptan ama e bebekten yorumlara falan baktım herkes çok memnundu bende memnun kaldım 😊😊
Melisa4560kaynak Kaderkk ben gold baby aldım şimdilik memnunum inşallah kullanmak nasip olur 36.haftamdayım
Gnc824 Kaderkk kraft pro fit plus travel aldım araştırdım baya sağlam ama dezavantaj olarak kaatlandığında yer kaplayan bir araba mağaza ve İnternet fiyatları farklıydı bu arada e bebek den
Bedihauslu Valla ben bütceme uygundu baby home diye bi markanın aldım kullanımı çok kolay o yüzden onu tercih ettim
ogretmenveanneyim-61 Prego Quattro aldım. Daha kullanmaya başlamadık ama bagaj sıkıntısı yaşayanlar için çok kolaylık.
Mucizem31 Ben Kraft a9 aldım civilde çalışan biri önerdi. Herşeyi hoşuma gitti tek bi özellik eksik. Çift yön kullanımı yok ama diğer herşeyi çok güzel 365. Derece dönüyor yer kaplamıyor tek elle kapama valiz gibi sürükleyerek çekme bebek yatar pozisyon