Ceylan12 Sonunda banada nasip oldu dogum hikayemi paylasmak cok sukur 😁 Ask dolu bir evliligin mucizesi oldu bal kizim 😍 ilk dort ay bulanti, kusma, bas donme, kendi evimden bile tiksiniyodum 😖 sabah erken anneme gidiyodu aksam eve gelip direk yatiyodum cok sukur gecti ve 2 trimester basladim ve hamileligin tadini cikartacam dedim bu sefer kan dusuklugum ve demir eksikligim basladi bas donem gitikce fazlalasti ilaclala ugrasirken 3- trimester gelirken Tamam bu sefer tadini cikartacam derken 😞 cok agirlastim ve kizim biraz hareketli oldugu icin canim cok yaniyodu uykusuz geceler mide yanmasi derken sona geldik 39+5 haftalik 10/7/2018 sabah saat 3 de sanci hafif gelip gidiyodu normal gunluk sanci dedim ve yatip kalkiyodum evin icinde dolaniyodum saat 7’de sancim fazlalasti belden bacaklarima atmaya basladi ve annem gulu aradim cok sukur hepsi geldi baya yardimci oldular. hastane gitmek istemedim cunku ev daha rahat agrilarim gitikce sidetlesti ve saat 2 de hastane gitim 1cm aciklik var eve gonderdiler eve geldim saat aksam 7 kadar sanci evde cektim hafif suyum geldi kanli artik dayanilmaz bir duruma geldim hastane gitim 4cm aciklik var dediler suda dogum istedim ve kuvvet dolu sicak su icine girdim ve gaz vermeye basladilar saat aksam 2:30 oldu 10cm aciklik var dedi ve yatak aldilar bebek suyunu patlatilar sonra ikinmaya basladim bebek basi gorunuyodu ama gelmiyodu saat sabahin 5 oldu ve bebek kalp atesi gitikce yavaslanmaya basladi o saate kadar ikiniyodum ve agirim cok vardi dr acil cagirdi ve asagda muane ederken bebek ters pozusyonda oldugunu fark etiler direk doctor beni amlyat odasina aldilar belime 3 kes Epidural vurdu olmadi 4 kes dr vuracam dedi kucuk harekete sakat olma ihtimali var deyince 2 dr gelip beni tutular (4 bucuk saat okadar ikindimki vucut artik dayanamiyodu kendi ikiniyodu diye inede baya zolandim) sonunda ine vurdu ve vucudum uyusmaya basladi altan makasla kestiler dr elini koyup bebek basini cevirdi bana ikin dedi ikindimda basi yine ters oldu dr ikincisini deniceyiz dedi olmasa sezeryana alacayiz dedi ikinci denemede kizim yerinde durdu ve demir omuzuna atip cikarti saat sabah 6:58 de kizimi kucagima verdiler ama kizimin yuzune baktimda maf etmislerdi hepsi demir iziydi cok sukur yuzu giti simdi hafif iz kaldi ve kizimi alip huzurlu yuvamiza geldik evet cektigin aci unutulmuyo ama kizimi kucagima aldim cok sukur ediyom ve agrilarim hafifliyo cok guzel bir duygu rabbim sizi bir sancida kurtarsin kusura bakmayin biraz uzun oldu hakinizi helal edin ❤️ Kizlar her hamilelik ve her dogum ayridir nasibinde ne varsa onu yasican benim de nasibimde bu vardi ve bunlari yasadim sakin korkmayin
Ceylan12 Asia Evet cnm butun acidan sonra bal kizimi kucagima aldim butun acilarim dindi. Cnm ismini bilmiyom iki tarafliydi kucuk icine katip her iki omuzu tutup cekti
Ceylan12 MevaBera ebe hep yanimdaydi soyledim kac kez 10cm 4 bucuk saat ikinmayla olmaz bir tersik var dedim yok dedi oda kalp atesi yavaslaninca bakip anladilar bebek yan durmus diye kanaldan gelemiyo
MucizemE Ay okurken Seni kendi yerime koydum baya acılı olmuştur kesin neyse ki Sağ aalim kucağına almışsın Rabbim acısını yaşatmasın🙏🏾 Darısı bizlere bebeğin ters olduğunu başında anlamadı mu ultrason da felan
Ceylan12 MucizemE evet canim benim cok zordu artik dayanamadim ordakilerle kavga etim bide ingilteredeyim ne diyodum yok diyolardi son gunlerde ters olmustu altan muane etinde dr fark eti yuzu ters diye rabbim sizi tek sancida kurtarsin cnm
Aysetnj Baya ugrastirmislar kiyamam yaaa neyse ki sonucu guzel olmus.. ters oldugunu nasil anladilar ultrasondan falan mi elle mi kontrol ettiler ?
Ceylan12 Aysetnj Elle kontrol etiler cok sukur biti darisi basiniza inshallah cok guzel bir duygu tabi bu dikislerde bir ilesin
Hannah Ceylan12 ben de İngiltere’de Doğum yapacağım inşallah. Yazdıklarınızı okuyunca gerçekten gözüm korktu inşallah beni bu kadar uğraştırmazlar 😑
Ceylan12 Hannah cok cnm her dogum ayridir sadece gucunu kaybetme ve ikinmaya gelince cok guclu ol asil guc ozaman lazim bide suda dogum iste cok rahat