Gnerbeb_12 32 haftalığım çarpıntım var sürekli. Nefes almakta çok zorlanıyorum. Ve sürekli esniyorum. Aynısını yaşıyann oldu mu
eliffkrts Gnerbeb_12 sürekli olmasa da ayakta kaldığımda ya da bikaç iş yaptığımda oluyor, bazende durup dururken sanki aldığım nefes yetmiyor gibi 31 haftadayım bende
Azramm33 Gnerbeb_12 bende de çarpıntı ve nefes darlığı vardı. Tahlil yaptırdım doktorum kanın cok düşük dedi ilaçlarını düzenli kullan dedi suan iyiyim çarpıntı ara ara var ama nefes darlığı iyi şükür
Mery16 Gnerbeb_12 evet yasadım tahlil yaptırdım triotlarım yüksek cıktı ilaca basladık sizde yaptırın isterseniz doktorunuza soyleyin .
Nazo1212 Bende 32. Haftamdayim aynı sorunları yaşıyorum canım onların yanı sıra karincalanma hissi olusuyo vücudum da sürekli