Hanımlar ben 7 tane ilaç kullanıyorum gebelik boyuncada kullanacakmışım geçen doktoruma kontrolde sordum. Ama bu ilaçlarn zararı yokmu bir arkadaşım riskli gebeyken 18. Haftada duphaston u bırakmış bana doktorum kullanacaksın diyo her gidişimde soruyorum devammı diye evet diyo kan pıhtılaşmam var coraspirin , multivitamin, demir hapı , omega , dvit , duphaston, troid ilacı alıyorum. Hatta multivitaminden tiksinmiş durumdaym çok kötü kokuyor zor yutuyorum. Benim gibi ilaç kullanan var mı merak ettim. Birde iğne vurunuyorum kan sulandırıcı. Ona dediğim bişey yok ama ne bileyim bazıları folik asiti (multivitamin) bırakıyor 3 aydan snra sizler neler yutuyorsunuz .