16yi doldurduk artık 17deyiz ve bebegim ben karnıma hafif bastırınca bana tepki veriyor aşırı güzel bi his ilk gebelik bu arada zayıfım ondan erken hissettim sanırım. Şimdi az da olsa hissetmem endişe duymamı engelliyor .sizler hissediyor musunuz .yada hissettiğiniz şeyi tarif edebilir mısınız acaba güzel anneler 🌺