Kızlar bugün akrabalarda bi gelin koronadan bebeğini kaybetmis 2.5 aylıkmis sanırım annrnin atesi cikinca bebeği etkilemis ve kalp atımı durmuş öyle söylendi banada fakat su zamana kadar koronanin bebek için bi zararı olmadığını söylemişlerdi tıpta açıkçası ölümlerde artti vakalarda korkuyorum