Ruyaruya12_ bende çok korkuyordum kilolarım gitmicek diye acil sezeryan oldum bende açılma ilerlemeyince ama gerçekten söylendiği gibi değil asla 50 hamile kaldım 67 bitirdim ameliyat sonrası 58 kiloydum sanki bi tane daha bebek var gibiydi karnımda ama zamanla gidiyor stres yapmayın bebeğim 3 aylık daha 53 kiloyum şuanda 😇😊henüz adet görmedim kalan kilolarım da o zaman gider diye düşünüyorum 💭😀😍