Halidebcg az evvel nst ye girdim geldim 40 haftaligim artik 1 bol parmak acilma var dedi nst de sanci var ama ben şiddetli bi sanci hissetmiyorum bide duzenli degil zaten 2 saat sonra tekrar nst ve aciklik kontrolu dedi aman dedim ciktim agri olunca dogum agrisini zaten biliyorum doguma hazirlik egitimi de aldim durduk yere hastanede geriliyorum bu seferde nasil olsa sancilar artar veya su gelir doguma diye giderim yani sonucta ama daha dogmuycak sanki 3900 olctu doktor oglumu da 4200 olcmuslerdi 3650 dogdu kilosuna takilmiyorum hic saglikla en hayirli vakitte normal dogal bi dogum olsun insallah