PelinOuzhan Kızlar ben 8+3 hamileyim bugün böyle cok az bir lekelenmem oldu sizce normal mi ? Bu durumu yaşayanlar varmı aramızda
Ciara93 PelinOuzhan yerleşme kanaması da olabilir Allah korusun düşük Riski de. O yüzden doktora gitmelisin cnm.
Haticekale PelinOuzhan bende 4 haftalık hamileyim ve lekelenmem oldu doktora gittim kese görünmedi i. Bana hamilesin diyemem dedi 🤔 adam gibi doktor bulmak da zorlaştı
Bngl4109 Benim hergün geliyodu doktora sordum yerleşmedir o dedi sonra devam etti ilaç vermişti o ilaçtan tiksindim kustuğum için içemedim başka doktora gittim ve nedenini öğrendim kese dışında kanama varmış fakat dışa kahverengi olarak geliyomuş şimdi iğne verdi o yüzden ihmal etme tatlım her şekilde o akıntı düşük riski demektir allah yardımcın olsun ama iyi bir doktora git bazıları boş olmuş doktorların
Hulyaaaaa75 Ben 9 haftalıkken yasadım hemde şehir dişindaydm bu yuzden oldgunh düşünüp çok üzülmüştüm 4 saatlik yol sonucunda eve gecmeden doktoruma gittim bebegin kalp atıslarında bir sorun olmadgını soyledi olablir 2. Adet tariihin dedi progestan verdi almax olayım hap beni öldürdü midem cok kotu oldu afedersniz kusmaktan artk beynim döndü iki gün kullandım sonra bıraktım ama 1 haftadr kahverengi lekem vardı o gün bitti suan 12 haftalıgm bişey olmadı bidaha deninde olmaz inşallah
Hulyaaaaa75 Ah ah fitil olarakda aldım bana yaramadı midem çok kötü oldu doktora soylemedn kullanmayı bıraktım birgün agızdan birgün fitil olarak aldım yani inanaın hayatım karardı cok büyük bi hastalıga yakalanmıs gibiydim kuzenimde 1 ay kullandi ona hiç bişey olmadı bana dokundu blmiyorum sebebini ama