yuvamerve17 genel oldum spinal yapamadılar , ilk ayağa kalkışta ağrı değil de acı hissettim tabi dikiş olduğu için ama yürüyüş yapınca çok rahattı, kum torbası koydular, 13nde doğum yaptım çok şükür her gün biraz daha rahatlıyorum. Afedersiniz ama tuvalete gittiğiniz zamanda rahatlıyosunuz aklınızda bulunsun. Hiç korkmayın 🌺🌺 sağlıkla kucağınıza alın inşaallah bebeğinizi ❤️