ecemsmom hiç korkmayın hiç bişey olmuyo ameliyathaneye giriyorsunuz sedyeye oturuyorsunuz anestezi doktoru geliyor kımıldamaman gerektiğini söylüyor ve iğne vuruyo öyle bi ağrı olmuyo sonra yatıyosun üstünü yeşil örtüyle örtüyolar doktor geliyor 3 bucuk dakka geçmeden bi ağlama sesi geliyo sen şok 😄 hemen üstten bebeği yanağına koyuyo öpüyosuuunnn sonra üstünü giydirmek muayne falan için alıyorlar 15 dakka falan senin dikiş sürüyo ama hiç bi his yok acı yok sonra odaya geçiyosun ayak parmaklarını oynayınca çorba veriyolar tuzsuz 🤮🤮🤮 sonra uyuşukluk geçince ilk yürüyüş çok zor oluyo ama sonra sürekli yürürsen daha çabuk iyileşiyosun işte hepsi bu kadar. Bide her yarım saatte karnına masaj yapıyosun pis kan aksın diye bu kadaaaarrr