bahtnurr1 Kızlar yenidoğan için 0-6 ay emzik bakıyorum ama aventin birsürü seçeneği var sizin tercihiniz ne oldu
Egemenim64 bahtnurr1 Ben ilk bebeğimde ultra air aldım hemen aldı şimdi yine ultra air aldım hatta stok yaptım artık üretilmiyormuş ultra air i almayan bebek duymadım canım daha 😊
EczSinemltnlk bahtnurr1 aventin meme uçlarının üretimi durmuş bilginiz olsun. Chicco en yakın muadil diyorlar,onu alacağım bende 😊
e_doga Benim kızım emzik tutmadı her çeşit emzik aldım orası ayrı .. ama kullananların çoğu ultra air öneriyor
istanbul3434 bahtnurr1 ultra airden cok memnun kaldim ama 6-18 ay olani piyasada bulmak cok zor tedariginde sikinti var. Bilginiz olsun. Cocuk alistigi emzige devam etmek ister