Birmelekannesi_38 oha 26+4 üz bizde. Benimde bi 4-5 gündür aşırı şişkinliğim, aşağıya doğru bi baskı bi dolgunluk, yarım saate bir idrara çıkma çok sıkışıkmış gibi gidip çok az yapma 🙈 bebeğin arada bi kısımda toplanması, vajinama tekmeler, hani adetten önce bi şişkinlik olur ya aynı öyle bi şişkinlik var. Aynılarını yaşıyorum. Haftamızda birebir. Heralde büyüme atağındalar yine. Bende post başlatıcaktım sizinkine denk geldim🙏🏻