Ben gittim. Kendi yazlığımıza gittik 1 kere akşamüstü denize girebildim çok iyi geldi ama o kadar o kadar sıcaktı ki bi yanda klima bi yanda vantilatör 3 gün sonra geri döndük sıcaktan elimi kolumu bile kaldıramaz hale gelmiştim belki şuan biraz daha serindir bunları gözönünde bulundurun