Berra71 melekVzeynepE bende de oldu kaşıntı ve yanma hastaneye gittim krem verdi kaşıntı geçti ama yanma biraz uzun sürdü şimdi iyi şükür. Tahlil falan verdim temiz çıktı şeker olabilir dedi doktor