Arkadaşlar ne güzel normal yolla dogum yapabilirsiniz, ilk dogum zordur derler hep, siz zoru başarmışsınızdır. İki çiler pıt diye doğar merak etmeyin 😇😍
Bende 7 yil once sezaryen oldum dogum benim için b8 travmayı. Bu sene ancak atlattım ve yeniden hamileyim. 3 ay sonra dogumum inşallah ve ben bu sefer sezaryen olmak istemiyorum. Ssvd yani sezaryen snrasi normal dogum deneyeceğim Allah izin verirse nasip olursa. Bence yapmışsınız zaten bir kere ne güzel, en doğal haliyle dogum yapabilme sansınızı kaybetmeyin 😘 ben %60 70 ihtimalle de olsa yine de denemek istiyorum normal doğrumu. Kocaelideyim bursada bi dr buldum oraya gideceğim dogum için düşünün 😊 üstesinden gelirsiniz ikinci bu ilkini atlattiniz başarısının merak etmeyin stres yapmayın. Bol bol pozitif dogum hikayeleri okuyun. Dr Gulnihal bülbül un djwrika bilgiler içeren ismi doğal dogum kitabi var. Hamilelik oncesi bastan sona iki üç günde okudum bitirdim. Şimdilerde benimde korkular geldikçe acip açıp tekrar tekrar okuyup rahatlıyorum. Tavsiye ederim korkuları ola lar bu kitabi alıp okusun ve rshatlatacaktir eminim.