Grknsna doğum sancısını emin ol anlarsın.. Doğumun zaten yaklaşmış.. Bende nasıl anlarım diyordum ama o bıçak gibi vurup gecmiyo yada kasigina anlık sancı vurup geçmez.. Sancı ogun içerisinde tutar en son 3-5 dklara iner.. Takip et kendini Günde bikackere olmuyor yani canım..