Fatossakin Bana hiç birşey demedi valla yani öyle aşırı derece su fazlalığın var demedi böyle giderse sorun olmaz demişti perinatoloji uzmanı artmadığı için sorun yok demek ki hatta doktorum su fazlalığı olunca bebeklerin yüzünü net görüyoruz demişti 😂😂 İnşallahda bir sorun çıkmaz