Bloggeranne_93 Kızlar göbeği düşmeden doğum yapan varmı benımkı hala cok yukarda 38. Haftamız bıtecek
Emelg Bloggeranne_93 valla komşumun göbeği baya yukarıdaydı biz fiyorduk sen 41 de ancak doğurursun kız 38 de bi anda suyu geldi hastanrye gitti doğurdu geldi 😂😂
Feyza-nur Bloggeranne_93 doğumun göbek düşüğüyle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü benimde hala yukarda ama bebek kanala çoktan girmiş 😂😂
Emelg Bloggeranne_93 yani başka var mıdır bilmiyorum ama bizde şaşırdık 1 gün önce doktora gitti bişe yoktu ertrsi gün doğurdu 🙈 her bünye faklı demekkç