Elif0712 yarmagul bence baska isim bulun kamelya bana cardaktan baska birsey cagristirmiyor sitare de hic duymamistim bundan snrada oyle devam edecegim
uzlet yarmagul Bence cinsiyet netleştikten sonra isim düşünmeye başlayın erkek çıkarsa boşuna kafayı yormuş olacaksınız benim ve ailemin herkesin içine Doğan başından beri erkekti ama cinsiyetimiz kız çıktı o yüzden şimdiden boşuna kendinizi yormayın bence daha çok erken
gbyalcin yarmagul benim de başta aklımda isim çok netti ama şimdi içime sinmiyo başka isimler bakıyorum, ondan dedim 😊 siz sorduğunuz için biz fikir belirtiyoruz ama kim ne derse desin çocuğun anne babası olarak sizin düşünceniz esas olan 😊
yarmagul Elif0712 Elif0712 benim başkasına akbaba demem hoş olmamış ama sizin alakanız olmamasına rağmen bana saygısız seviyesiz demeniz çok hoş
Elif0712 yarmagul kadin size kotu bir yorum yapmamis hakaret etmemis akbaba dememis sahsiniza birsey soylememis fikrini soylemis sizin karsiliginda ona akbaba demeniz evet bnce saygisizca
meleklerimveben yarmagul bence de kamelya koymayın cok dalga geçerler yazık çocuğa, sitare de anlamına bakılınca star gibi bisi oluyor sanırım başka bi dilde yıldiz anlamında mı ki