mia21 Kızlar 35+2 deyim. Birkaç gündür sürekli büyük abdeste çıkma isteği durumum var. İshal veya kabızda değilim. Nedenini araştırdım ama hiç bişey bulamadım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Ayseonay mia21 tuvalete çıkabiliyorsun dimi? Ben çok sık idrara ve tuvalete çıkıyorum bende 37 haftalığım çok yoruyor beni
Ozer mia21 aynen ben de öyleyim son iki haftadır bende 34+4 her yediğimi afedersiniz bir saate çıkarıyorum
minimicki mia21 benimde aynı sürekli büyüğe çıkma isteği geliyor sonra çıkmıyor hemen kayısı takviye yaptım şimdi çıkabiliyorum ama cıkmasamda o ıkınma seysi geliyor böyle garip bişey yaşadım iki gündür
mia21 Ayseonay çıkabiliyorum evet. Tuvaletten hiç çıkmak istemiyorum :( internettede hep ishal ve kabızlık ile ilgili yazılar var. Ama ikiside değil bendeki.
mia21 Ayseonay idrar hissinden dolayı değil. Makata vuran ağrı sonucu sürekli büyük tuvalet yapma ihtiyacı benimki
Ayseonay mia21 hımm anladım bende de baskı var ama enfeksiyondan dolayı diye düşünüyorum, sen istersen bi doktora git çok rahatsız ediyorsa