Hamileliğimin başından beri hep kendim yaptım ağdamı ayda ayda 1 ya da 45 günde bi karnım çıktı artık 36+2 olduk en son geçen hafta yaptım zorlandım biraz Daha da kendim yapamam 1 seferde çıkanları 38 de aldırırım artık ağda daha rahat bence bi sorun da yaşamadım hiç