Selam kızlar, burada özellikle uyuyamadıgım geceler doğum hikayeleri okuyarak forumda dolanarak coook vakit geçirdim, o yüzden ayrılmadan bende hikayemi yazmak istedim 😊 12.08 günü saat 11 e spinal sezeryanım planlandı. Sabah 9 da hastanede olduk, önce işlemler yapıldı sonra odamız gösterildi yerleştik beklemeye başladık.. derken hemşire geldi önlüğümü giydirip damar yolum açıldı imzalar attım tansiyon ve nst takibi yapıldı ve sonunda beklenen an geldi hadi bakalım Hazır misinizzz gidiyoruz dedi hemşire. O an eşimle göz göze geldik başladı gözlerimden yaşlar akmaya onunda benimde öpüp sarılıp vedalaştık çok duygusal bir andı😔 sonra ameliyathaneye indik spinal iğnesi vuruldu ama burda hep okuduklarımın üzerine şunu söyleyebilirim gerçekten çok haklılar damar yolu kadar bile acımıyo. Sadece ayaklarım komple uyusunca benim göğüs kafesimde bi baskı hissettim midem bulanır gibi oldu hemşire konuşarak kafamı dağıttı maskemi falan açtı sakinleştim. Bulantı içinde seruma hemen iğne yaptı anında etki etti. Benim ilgim bulantıyla iğneyle meşgulken bir anda o ağlama sesi geliverdi ne çabuk geçti hiç anlamadım yani. Doktor oğlumu gösterdi yanağıma temas yaptı sonra temizleyip havluya sarıp babaya göstermeye götürdüler o aşamada biz yine hemşirelerle konuşmaya devam ediyoduk çok ilgilendiler gerçekten orda birilerinin konuşup kafanı dağıtması çok önemli. Çekiştirmeleri hissetmedim ben pek ama vücudumun bazen sallandığını hissettim asla acı falan olmuyo yani. Sonda meselesine gelince benimkini ameliyathanede uyusunca takmışlar görmedim bile. Cikarirkende hala hafif uyuşukluk vardı hiç acıma hissetmedim o anda derin bir nefes al dedi alırken cikariverdi. Kanama kontrolü için odaya geldi üç defa hemşire o zamanda uyuşukluk vardı onda da hiç birşey hissetmedim en sonuncuda uyuşukluk geçmişti biraz acı hissettim ama asla zor değildi hafif bı acı. Narkozun etkisi geçtiğinde dikisim çok ağrımaya başladı hemen hemşireyi çağırıp ağrı kesici iğne yaptırdim anında hafifledi. İlk kalkışta karşıya baktigim için hiç basım dönmedi. Sade Nescafe ve bol su tükettim baş ağrım hiç olmadı. İlk kalkışta acı oluyor evet ilk bir kaç tur bana zor geldi. Sonra denilenler çok doğru yürüdükce açıldım. Bugün üçüncü günümüz ve yataktan kalkarken eğilirken dikisler biraz acıyor ama çok değil her gün daha iyi hissediyorum gittikçe. Depend kullandık çok rahat gerçekten. Sütm de ilk başta şeffaf su gibiydi sürekli emzirdim şimdi baya gelmeye başladı şükür. Kızlar elimden geldiğince detay vermeye çalıştım uzun oldu kusura bakmayın sormak istediklerinizi ayrıntılı yazabilirsiniz 😊