Emineekyl Tazemomyyy Ayy bizde düşünüyoruz erkek olursa bebeğimiz ama.daha cinsiyeti belli değil 13 haftaliğiz şuan ne zaman belli olur kizlar cinsiyeti tam olarak
poyrazinannesi3547 Emineekyl Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin inşAllah ben 12+5 haftalıkken öğrendim op.dr söyledi devlet bu haftalarda söylemiyor özel söyler pozisyonu uygunsa
[silindi] K_y_15 ya hiç güzel erkek ismi yok ya 🥺 bende haftalardır düşünüyorum hiç birini beğenmiyoruz. Hele yeni nesil isimler çok iğreti geliyor
Emineekyl poyrazinannesi3547 ayy inşallah bende öğrenirim hayırlısı ile çok teşekkür ederim amin cümlemizin bebeğini kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻