candanx beni de sağlık ocağı aradı olmanız lazım fln dedi doktoruma sordum artık eskisi gibi değil hiç bir şey. evde kendi kendine doğurmuyor insanlar. azda olsa komplikasyon riski var dedi. sizce yaptırayımmı dedim bence yaptırma dedi ben de yaptırmadım
Glsnisa14 candanx bazıları da güvenli diyo. Ama yine de olmadım. Bi kadın aşı oldu sonrasında bebeğin sıvısı bitti. Hayatını kaybetti. Ayrıca tetenoz oksijende yaşamaz. Elini kestin diyelim orda barınamaz. En çok hayvan dışkısı dan bulaşır. Benim ailem köyde hayvanların içinde hiçbir şey olmadı
Glsnisa14 Nazli_ayar aşı olduktan sonra düşük yapan, bebeğin sıvısı biten, zeka geriliği, gelişme geriliği olanlar var
Glsnisa14 Glsnisa14 hatta Bi savcı yavrusuna aşı yaptırmayınca davalık oluyo ama kazanıyor aşıların içinde civa yada başka mikroplar taşıdığını bu yüzden otizm oranının da arttığını belirtiyor. Yani bebeğiniz doğunca da yaptırmayın. Ben sadece kızamık yaptırcam