Nur_karaa 20 li haftalar da oldum tam hatırlamıyorum ama kolumu kesseler daha iyidi. sabahlara kadar ağladık felçli gbi gezdim saçı mi toplayamadım sutyeni mi takamadım . 10 gun sürdü . dahiliye ve ortopediste gözüktüm asi uygulamasını yanlış yere yapmış sanırım.. 2. dozu korkudan yaptırmadım..