Memur anneler sizlere bir şey danışmak istiyorum. Doğum öncesi izin bittikten sonra direk doğum sonrası izni mi başlıyor ? Diyelim ki 40 hafta doldu doğum hala olmadı çalıştığımız kuruma doğum raporu vermesek bile doğum sonrasını mı başlatıyor fikri olan var mı?