Havva1995 35 haftalık doğum yaptım ciğer geliştirici iğneyi oldum ama 1 gün öncesinde sonra ki günde doğuma girdim bebeğim 10 gündür küvezde acaba bu iğne yüzünden mi çok durdu DHA da durur mu acaba sadece solunum sıkıntısı var
02112017 Havva1995 solunumu düzelmesini bekliyorlardır canım 35 haftada doğum yapmış olsaydım doktorum kontrol amaçlı 2 3 gün durur demişti ondandır neden doğum yaptınız riskli miydi
Havva1995 02112017 evet muayene diye gittim acil sezeryana alındım bebek zehirlemeye başlamış beni acaba ne zaman düzelir dua edin cıksınn hemen 🌸😔🙏🏻
02112017 Havva1995 ay kuzum Allahım yardımcın olsun sağ saglim bebeğine kavuş inşallah 35+5 im bende çok soru sordum ama nasıl anlaşıldı zehirlenmeye başladığı
Havva1995 02112017 valla ben birsey anlamadım muaneye diye gittim gebelik koleztası cıktı değerler yğkselmis öyle acil alındım ben dhaa 10 güne kadar bilmiyordum normaldim yani dogum yapalı 10 gün oldu
02112017 Havva1995 yok yapmadım 31 agustosa sezeryan günü verdi 35 haftalığım canım şuan eğer terslik olmazsa 38 de alacaklar
02112017 Havva1995 benim de kondilom tedavisi görmüştüm genitalimde sigil çıkmıştı ilk zamanlar ama yaktılar sonra geçti doktor normal doğum olmayacağını söyledi görünmeyen küçücük bir sigil olsa bile bebeğe bulaşma durumu olabilir dedi o yüzden 38 de sezeryan yapalım dedi sonra kendi izine gidecekmiş zaten öyle canım
Havva1995 02112017 bende varya önce normal olsun sezeryan olmasın diye gittim özele 1000 TL’ye Sigil yaktırdım 😁 tövbe tövbe Allahım yine son 3 hafta kala sezeryan oldum hemde aklımda olmayan gebelik koleztası yüzünden Allahım beni böyle uygun görmüş artık yapacak birsey yok dedim
02112017 Havva1995 kız bende 1000 TL verdim yaktırdım eşime oh artık çıkmıyor diye sevinirken vicdanı varsa çıkmasın zaten diyor o kadar para verdik diyor😂 ama gel gör ki yine sezeryan neyse sigil çok kötü bir şey tek çıkmasın de ya 😂
Havva1995 02112017 valla doğru demiş eşin 😁 Allah istediğimiz gibi vermedi nasip artık ya Herseyin hayırlısıS sigilde ortadan kalktı mana sıra Ama yinede sezeryan oldum 😁🌸 bebeğim de hayırlısı ile çıkarda rahat bi nefes alırım