Aslisila Kızlar selam bugün ara ara karnıma yoğun sancılar girdi böyle olan var mı iğne batar gibi 🤷🏻♀️ Doktora gitmem gerekir mi
Nihal42- Aslisila bende 34+2 deyim. Sancım çok özellikle yürürken. Ama sanırım normal. Perşembe doktordaydım. Normal dedi. Ama sen yine de doktoruna sor cnm
Papatya-34 Aslisila bende 34 haftalığım aynı sancılar bendede var eşimde doktoru ara diyor biraz daha dursun dedim olmadı gece yazıcam
fatmacos Aslisila herkese bir olmuyo bana da normal dediler ki bana da normal geldi ilk kızımdan bildiğim için doktoruma söyledim 32+4 nst de sancı çıktı serum takıldı şuan bende 34 üm ve hep oluyo
Beril123 Ozer bende bi kaç gündür sürekli lavaboya çıkma isteği oluyor ve ara ara adet olacakmışım gibi oluyor yalancı sancı Dan dolayı mı acaba bunlar