KaracaMelek1 Hanımlar iyi akşamlar bbeek isteyenler için sorum olacak adet tarihinden 1 2 gün önce idrar testi yapsak belli olur mu acaba heyecan çokta 😊
Minik11 KaracaMelek1 ben 4 gün önce yapmıştım pozitif çıkmıştı. Erken gebelik testinde 6 gün önce yapsan bile cıkıyo
iremyasar KaracaMelek1 belli olur ben adetime 6 gün vardı erken dönem idrar testi yaptım çift çizgi çıktı🙂
Gamze1313 Bnm testim böle çıktı var demj https://imgyukle.com/i/Bimqb https://imgyukle.com/i/BiDEG
kubra344 Ben dayanamayıp 2 gün kala yaptım birkaç belirti olduğu için.Net bir şekilde çift çizgi çıkmıştı 😊
elfmoom KaracaMelek1 döllendiyse çıkar :) benim de 5 gün öncesinde çıktı.. ama bana kalırsa direk kan verin..
Gulnurbozkurt Ben adetimden öncede çok yaptım son bir gün kalada yaptım çıkmadı adetimden iki gün geçti silik olarak çıkmıştı hastanede kan verdim öyle anladım sonucu
Haticefatma01 KaracaMelek1 ben erken gebelik testi yapmıştım silik cıkmıstı kaset yaptım cıkmadı ve adet gecikti tekrar ıkısını de yaptım ikisinde de net cıkmıstı 7gün oncesi test var alıp yapabılır sın
Durudefne61 KaracaMelek1 bence gebeyken önlem almanız bi hastalığınız yoksa boşverin 😂😂 öğrendikten sonra zaman hiç gecmek bilmiyor 😀 9 ay nasil beklicez bilmiyorum 🤷🏻♀️😀 bari test için erken davranmayın yani 😂