Arducsumi_1 Sev95 Ben kızımı orda doğurdum çok ilgililerdi 2. Hamileliğim tekrar orda olacak inşallah 😊 normal doğum yapmıştım bu arada ve 5 sene önce 🙈
Arducsumi_1 Sev95 İlk kızımda Mehmet beye gitmiştim odaları çok temizdi tek kişilik bir odaydı ama dediğim gibi 5 sene önceydi şuan için bir fikrim yok henüz doğurmadım 😊