Merhaba, Çok geçmiş olsun çok kötü bi durum ama üzülmeyin inşallah geçecek🙏🏻Hastanede yatmadım ama o kadar çok kanamam oldu ki 3 ay boyunca ara ara devam etti öyle az da değil bildiğin adet gibiydi şükürler olsun ki geçti. Şuanda 26 haftalık olduk çok şükür bi sağlık problememiz de kalmadı, inşallah sizin bebeğinize de hiç bişey olmaz kalbinizi ferah tutun 🤲🏻Rabbim hepimizin evlatlarını korusun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin☺️