Merhaba güzel anne adayları 🌼
Cuma günü raporumu teslim aldım şirketime verdim e devlette rapor ne zaman görünüyor yada para yatacağı zaman mı gözükmesi gerekiyor yada şirketim işlediği zaman mı sisteme, tıp merkezinden aldım ben deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim