Nymphadoraa bence de ev üstüne ev olmaz hem çektiğiniz strese değmez hem çocuğunuzu istediğiniz gibi yetiştiremezsiniz, bir türlü düzeniniz oturmaz. Ufacık evlerde yaşıyoruz büyük olsa hadi idare edilir diyeceğim ama insan bazen kendi annesi gelince bile zorlanıyor +2 kişi sürdürebilir bir durum olmaz, bütük ihtimalle delirip sonra ücretsiz izninizi kullanmak zorunda kalırsınız tadınız kaçar. En başından kendi düzeninizi kurun, aile bütçesine katkıda bulunmak elbette önemli ama şimdiye kadar zaten çalışıp bulunmuşsunuz çocuğunuzun en önemli zamanında yanında olmak daha önemli yatırım.