10 nisan normal muayenem vardı. Doktorum bende şeker olduğu için 39. hafta gel doğumu konuşacağız dedi. 10 nisan gittim demesin mi doğum olacak git yatış işlemlerini yap neyse yaptım felan. Bu arada açıklık 0 alttan suni sancı takıldı 6 saat boyunca, o arada ağrı hafif hafif vuruyordu. Sonra onu çıkartıp damardan suni verilmeye başlandı. Hafiften başladı sancılar 3 4 saat sonra çok şiddetli olmaya başladı resmen ağlıyorum sancıdan ağrıdan. Akşam 10 da tekrar baktılar açıklık 1 cm bile değil. Sonra hemşireler sizi dinlenmeye alalım sabah tekrar suni vereceğiz dediler. Ben resmen yalvarıyorum sezaryena alın diyorum yok kabul etmiyorlar. Ayrıca bu çektiğin sancı bile değil sabah daha çok sancı verilecek dedi. Tabi ben bunu duydum daha çok korkmaya başladım ayrıca doğum yapan kadınlar vardı nasıl bağırıyorlar nasıl anlatamam ses taa aşağı gitmiştir o derece yani iyice psikolojim bozuldu. Sonra saat 22.30 da çıkış yapıp direk özele gittim sezaryen olmak için. Doktoru aradık hemen geldi. Gelir gelmez hemen kan alındı önlüğümü giyip ameliyathaneye götürüldüm. İşte ekg tansiyon aleti felan takıldı. Sonra anestezi doktoru geldi spinal olacağım için belimden iğne vurdu ama ben kıpırdayıp tedirgin olduğum için tekrar vuruldu derin nefes alınca acımıyor. İğneyi vurur vurmaz hemen uyuşmaya başladım. Sonra masaya yatırdılar kestiler derken 10 dakika sonra kızımın sesini duydum nasıl gözlerim doldu bu benim mi dedim kendi kendime. Kesmeyi felan hiç hissetmedim sadece çekiştirmeleri hissettim. Kızım doğduktan sonra karnıma bastırdılar acımadı ama midem çok bulandı. Sonra kolumdan iğne yapıp beni uyuttular vs. odaya alındım. Ameliyat 40 45 dakika sürmüştür. Benim baş ağrım hiç olmadı. Benim hikayem de böyle sorunuz varsa müsait oldukça cevaplarım.