ikizannesiiii Sizler hamileliğinizin kaçinci haftasinda ödem oldunuz ? Ödem gitmesi için yada azalmasi için ne gibi bilgilerinizvar?
ikizannesiiii AE2022 evet Bol bol ikizannesiiii AE2022 içiyorum eskiden su içmezdim ama hamilelikten sonra hep su içiyorum
Ayseee4238 ikizannesiiii 29.haftada başladı odemlerim hemde baya fazlaydı. Suyu bol iç tuzu azalt dediler ben zaten normalde de onları yapan biri olduğum halde vardı biraz yürüyüş yapınca ayaklarımı soğuk sirkeli suda bekletip altına yastık koyunca da odemlerim hafifledi