Senzeliha aynı canım bende aynı. yürüyüşe cıkarım en fazla Eşimle bu yüzden tartışırız hep. ben rahat edebileceğim şeyler giymek istesem o dahada darlıyo beni . üstüne adam akıllı seyler giy der hava zaten sıcak. işimi kolaylaştıracağı yerde zorlaştırıyo😣😣😣