bck 32.haftaya kadar bizde hep haftasında gidiyorduk. Sorma doktorun yanından cıkınca üzüntüden 1 saat agladım. İnsallah bütün bebekler saglıkla gelirler. Ama sizinde bi perinatologa gitmeniz gerekiyor 2 hafta normal fakat 3. Hafta ve daha asagısı icin iyi demiyorlar.