sulekbly Ben Komagene alıyorum genelde bilindik diye bı sorun olmadı. Ama bir ara enfeksiyon olabilir diye toz ilac verir doktor içtim yatmadan. 5 dk demedi bulantı başladı. Bende tadını beğenmedim diye oluyo herhalde diye gittim yattım. Gece 2 gibi bulantı kusma ishal uyandım. 3.kusmaya kayananam bizdeydi kaldırdım gece 3 buçuk gibi acile gittim. Sade sodyum klorür içeren izotonik bağladılar. Ekstra birşey yapamayız dediler hamilelikten dolayı.