goflak Edabilal2005 canim diyetle devam ediyorum malesef istedigimi yiyemiyorum. Canim cok seyler cekiyor ama sabir 😕
Cnsmat Edabilal2005 peki şeker yüklemesi yapıldıktan sonra düşüp düşmediğini anlamak için tekrar yükleme mi yaptırıyorsunuz?
Edabilal2005 goflak kan değerlerin kaç çıkıyor benim sabahları aç karna 90 cıvarı tok karna 140 geçmemeye çalışıyorum bu arada 26 haftalık hamileyim
goflak Edabilal2005 benimde ayni senin gibi degerlerim canim. 140ı bulmuyor bazen cikiyor ama alettede bi sıkıntı var surekli degisik rakam veriyor. Bende 28+5im canim
Edabilal2005 Cnsmat ilkinde 50 gr ilk şeker yüklemesi oldum 201 çıktı haliyle ikinci şeker yüklemesini yaptırmak zorunda kaldım orda da 75gr şeker yüklemesi yapıldı üç defa birer saat arayla kan alınıp test yapılıyor tabi bende yüksek çıktı 😞
Ozlemocekk Kızlar benim açlık 90larda sınırda çıkıyor tokluk en fazla 120 lerde ama şeker yüzünden sezeryan olabilirmişim suyum fazlaymış şekeri olup normal doğum yapan varmı acaba
Faksu43 Ozlemocekk ben varım canım hatta şuan da ikinci çocuğuma hamileyim yine gebelik şekeri var🤦♀️
SaadetBayrak Kızlar ben daha şeker yükleme yaptırmadım açlık 80 çıkıo tokluk 110 çıktı dün çok mu acaba
123buserabia123 SaadetBayrak sizinki gayet normal 180 felan görülmesi lazım tokluk şekerinin benim 180 nin üzerinde çıktığı için diyetteyim su an 😊 hayırlı geceler
Eymenensari Bendede çıktı ama ben sürekli ölçtürmüyorum ayda bir endokrin doktorum kanda bakıyo ekmek kepekli yada tam buğday tüket poğaça simit tarzı hamur işleri elinden geldiği kadar yememeye çalıl meyveyi azalt ondada şeker var zaten çikolatayı söylememe gerek yok oda iyi değil ama ben arada kaçamk yapıyorum onda sıkıntı yok dedi doktorum arada yiyebilirsin demişti bu şekilde dikkatle kilo bile verdim diye bilirim aslında bizi şeker şişiriyomuş bunuda anladım
Enesefe Diyetle ve insülin kullanoyrn bende çok yüksek çıkıyordu su 1 haftadır da artık normal ilerliyor size benden tavsiye canınız birşey mi istiyor onu yememezlik yapmayın 1 çatal yada 1 kasik onu yiyin
Edabilal2005 Bende bir haftadır doktorun dediği şekilde besleniyorum sabah 90 çıkıyor tok dikkat ediyorum 140 sınırını geçmemeye salı günü doktor terminim var bakalım ne diyecek insallah iyi seyler söyler size de yazarım burdan
Edabilal2005 Ayrıca benim dikkatimi bisey cekti diyete başladığımdan beri bebeğim daha az oynuyor sizde de öyle mi