Nergis0 Hatice4446 ilk 1 yıl kullanmıştım gaz sorununu minimuma indiriyor diğerlerinden biraz pahalı ama durumunuz varsa tavsiye ederim. Sindirimi daha kolay, keçi sütü de anne sütüne en yakın süt deniyor.
Karanimo Ablam eczacı şuan 2 yaşına giricek oğlu. Başlarda oda hep bu markayı kullandı. Diğerlerinin içeriği çok kötüymüş o aptamil sma falan sakın kullanma sende dedi :)
Burcu4135 Arkadasımın önerisiyle bende bu mamayı kullanacagım. Diger mamalarda cok fazla gaz sıkıntısı yasamıs arkadasımın bebegi. Bunu kullandıktan sonra cok rahat etmiş.