Bahriyekaraman inş bugün gidecem. Ama ben o gün iki doktora gittim biri özel biri devlet. Devletteki doktor hiç bir şekilde kalbi neden atmadı atması lazımdı diye bir şey demedi sadece hafif içte kanaman var git dinlen dışa vurursa gel yoksa bir hafta sonra gel desi. Kendi doktorumda kalbi atmıyor gibi şeyler söyleyince iki doktora birden görünmek için salı gününü bekleyelim dedim. Neden ikisi farklı şeyler söylüyor kafam karıştı