Ulku38 33 +2 olduk bebeğim normal de çok hareketliydi iki gündür çok fazla hissetmiyorum sadece ittirmeleri hissediyorum normal mi bi sıkıntı var mıdır varmı yaşayan
Emosss35 Ulku38 33+1 oldum yaklasik bir haftadir cok az az hissediyorum onuda daha cok yer degistirme ve seyrime bende alarm halindeyim insallah bisey olmaz herkes normal diyor bu haftalar icin bakalim artik hayirlisi
Busrayilmaz2 Valla ben saymıyorum sayılıyormus birde herkesin değişir doktoruna Daniş derim ❤️❤️30+6 bende bazen hareketli geliyor bazen gelmiyor ama stres yapıp düşünmüyorum sonra bakıyorum pat hareketli geçen haftalarda daha hareketli dönemlerinede denk geldim