Clementinee Haftama girdim bulantım hafifledi ama halsizlik hiç geçmiyor kolumu kaldırmaya halim yok sizde durumlar nasıl 😔
Kkkkkk Clementinee ben 12+6 yım. Bir gün çok halsiz oluyorum ertesi gün normal. Değişiyor yani. Bence normal bu halimiz. Bu haftayı atlatınca 1. Trimester bitiyormuş. Daha enerjik olacakmışız yani :))
Makskala Clementinee bende yeni girdim 12 haftaya çok şükür miğdem hiç bulanmadı ama sürekli halsizim sıcaklardanmı ne anlamadım. Benimle birlikte 2 arkadaş daha hamile onların maşallahı var 😂 acaba ben Naz mı yapıyorum die düşünmeye başladım 😂🙈
Bebegimveben0811- Clementinee benim halsizlik de yorgunlukta bitti ama burun tıkanıklığı başladı nefes alamıyorum:(
Clementinee Kkkkkk ayy İnşallah artık enerjm yerine gelsin istiyorum hiç birşey yapmıyorum sadece yatıormmm😇
Clementinee Makskala bende öyle hamile arkadaşlarım var tatillere falan gidiyorlar nerden buluyorlar o kadar enerjiyi anlamıyorm 😅
Kkkkkk Makskala herkesin hormonları farklı hiç düşünmeyin öyle. Hem nazsa naz yani bugünler geri gelecek mi :)
suleoksuz Ben de 00.00 itibari ile 12. Haftama gireceğim ama benim de bir günüm diğer günüme tutmuyor, gündüz çok iyi olup gece bulantılardan uyanıyorum falan çok garip artık hamileliğin balayına geçseydik hayırlısıyla 😂
Deletedmom_33 Clementinee Herkesin farklı oluyor canım da genelde bende 1-2 gün çok enerjiksem 3 gün ölü gibiyim küçük tansiyonum 5-6 da geziyor filan 😅 Bulantım zaten 9.haftada nadiren başladı 11 de her sabah kustum. Şimdi varla yok arası yine. Bazen gece yarısı bulantı oluyo ya da yatakta dönerken. Birden yatarken kusmaya kalkıyorum boş boş geri geliyorum 🤣🤣
Oykum_23 Clementinee ben 13+3 um hala bulantİm var hatta dahada cogaldi halsizligi desen üstümden atamadim hala umarim sende en kisa zamanda atlatirsin
BMA- Clementinee Bende yarın tam 12 haftalık olucam kolumu kaldirmaya dermanım yok arada mide bulantım devam ediyor eski enerjimi çok özledim 🥺