Seher_yakup_mercimek ben de murat doruk a gidiyorum aşırı tatlı bi doktor ve fikriniz nedir hanımlar bilmem ama kendisi normal doğumu savunan bi doktor. Yani eğer siz istiyorsanız ve bi sıkıntınız yoksa en başından beri normal doğurabilmek için her adımı size söylüyor. Aşırı sakin ve güleç. Bu arada vitalenin doğum ücreti normal doğum 3 bin tl sezeryan 3500 tl 😊 muayene ücreti 140 tl detaylı ultrason 200 tl 😊
Ayrıca eşi doğuma girmek isteyen olursa doğum şekli farketmeksizin eşinizi doğuma alıyorlar ve doğum fotoğrafçıları da var video fotoğraf her şeyi yapıyolar