Kızlar 15 haftalık hamileyim. ne yapsam “acaba bebeğime bir şey oldu mu?” Sorusu beliriyor zihnimde. Yani en basiti bir şey almak için dizlerimi kırarak yere çömeldim ama kalkarken zor oluyo ya. Onu kafama takıp üzülüyorum. Sonra kendime kızıyorum niye çömeldin ne gerek vardı falan diye. Bence bende ciddi kaygı bozukluğu var. Sadece içimi dökmek istedim 🥺