65sehro Merhaba canım bizde 20.haftadayız şükür 🥰 benimde aşırı yanmalar devam, kor düşmüş gibi oluyo…. 3 yudum süt içiyorum , biraz leblebi yiyorum, şimdi de havuç yedim geçirdi oda canım…. Ama “gaviskon” şurubum hep yanımda bi kaşık içiyorum her gün