Yaseminsg 😀😀 devlet hastanesinde en beklenmiycek şeyi soruyorsunuz 😀aslaa ama asla devlet hastanesinde sözünüz geçmez..üstüne bi de azar işitirsiniz.benim nacizane tavsiyem eğer maddi anlamda sıkıntınız var ise çekin 5 bin tl kredi 12 ay da yavaş yavaş ödersiniz,gidin özel bi hastaneye keyifle yapın doğumunuzu.kimsenin bet suratını cekmeyin