Dilek_erduann Kızlar 37+4 haftalık hamileyim 2ssvd istiyorum çok kötü hissediyorum kendimi hep ağlıyorum çok korkuyorum normal doğumdan da korkuyorum sezaryendan da çok korkuyorum nolur birşeyler diyinde rahatlatın beni 😭😭😭😭😭
Betfer Dilek_erduann dünyanın en güzel şeyi evladına kavuşacaksın ve onun için herşeye değer . Dünyada ne büyük acılar var . Bi doğum mu korkutuyor . Rabbim sağlık huzur versin hepimize
umudunannesiii Dilek_erduann kız ne var korkacak herkes doğuruyor :) kötü yanlarinj değil güzel yanlarinj düşün bebegine kavusacaksn bnu düşün Ben 35+4 um hemen diguverseemmde alsam kucağıma bebeğimi diyorum 😂
Sakinem212 Dilek_erduann bende düşünüyordum bunları ama birde şu yaniiı var her ikiside çok acı verici olacak dünyaya bir can getirmek kolay değil ben kendime sen mecbursun herkes yapıyor sen niye yapamayasın diyordum böyle motive ettim normal doğum yaptım o korkuyu yeniyprsun bir şekilde 2 ye hamileyim ben başarırırm yine diyorum kendime güçlüyüm .
eaktr Dilek_erduann benimde ilk olacak, şu zamana kadar hep güçlüydüm ama sonlara yaklaşınca ağlayıp duruyorum bende yarın randevum var belki yarın fitil ile başlatacak belki sezeryan tarihi alcaz 😭😭
Dilek_erduann Kızlar bu üçüncü hamileliğim ikiside erken doğdu paldır küldür oldu hiç bişe anlamadım ama üçüncüsü gelmek bilmiyor ve daha çok stres yapıyorum
eaktr Dilek_erduann alttan muayene oldum ben, 3 cm olmuş açılmam. Yarın geceye kadar kendi gelebilirmiş gelmezse yarın gece hastaneye yatış yapılacak fitil ile sandı başlatılacak🙏🏻 Siz ne durumdasınız
Dilek_erduann eaktr kaç haftalıksiniz acaba ??? Rabbim gönlünüze göre versin inşallah benim eşim işte gece gidicem ben doktorum nöbetçi bakalım ne dicek
Dilek_erduann Zehra159 Amin canım benim bende 38+1 oldum hem korkuyorum hemde gelmek bilmiyor ne yapcam bilmiyorum